ویاناویانا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

ویانا و ایلیا

حس مسئولیت پذیری دوقلوها نسبت به مامان در نبود بابا

1394/12/26 9:52
نویسنده : ملیکا
356 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی پیش وقتی بابا وحید آبادان رفته بود من و ایلیا و ویانا از خانه به سمت مهد حرکت کردیم.

وقتی جلوی یک سوپر مارکت ایستادم تا برای بچه ها شیر و خوراکی روزانه به غیر از میوه ای که

هر روز در کیفشان میگذارم بخرم موقع پرداخت پول متوجه شدم نه پول نقد و نه کارت بانکی داخل

کیفم است آنوقت از مغازه برگشتم بیرون درحالی که فکر میکردم کارتم را کجا جا گذاشته ام.

وقتی داخل ماشین نشستم بچه ها گفتن مامان چرا تو فکری، موضوع را بهشون گفتم همان موقع

ویانا گفت مامان ایلیا تو کیفش پول داره و ایلیا گفت مامان مشکلی نیست من پول دارم چقدر میخواهی

بعد با پول پسرم رفتم خرید کردم خلاصه سر صبح یه حال خوبی به من دست داد بخاطر این حس

مسئولیت پذیری دوقلوهای عزیزتر از جانم.

میخواستم همان جا برایشان بابت کمکی که به مامانشان در نبود پدرشان کردند هدیه ای بگیرم

که همه مغازه ها بسته بودند، چون خیلی مهم است که بچه ها فکرشان در کودکی هم بزرگ باشد

 این قضیه رو با خاله صدف عزیز مطرح کردم و زحمت دادن یک هدیه کوچک حتی یک ستاره را به ایشان دادم.

از آنموقع به بعد هم هر دوی آنهاهمیشه کیف پولشان را با خودشان بر میدارند و در ماشین میگذارند.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

نسیم جون
26 اسفند 94 11:35
آفرین به این آقا ایلیای مسئولیت پذیر و ویانا خانوم مهربون